keskiviikko 4. toukokuuta 2011

Ilman läppäriä :(

Olipas onnetonta olemista, kun läppäri oli huollossa. En oikein tiennyt, että mitä tekis, vaikka olenkin koneella ainoastaan aikaisin aamulla ja joskus tähän aikaan päivästä. Käsitöitäkin yritin tehdä, ei innostanut, rapsutin pihamaata puhtaammaksi, mutta sekin maistui puulta. Tänään sain kuitenkin rakkaan vehkeeni takaisin ja olen ollut tässä jo jonkin aikaa. Maailmalla ei ole tapahtunut yhtään mitään erikoisempaa, joten ei haitannut uutispimennossa oleminen.

Joku aika sitten laitoin tänne valokuvan, jossa oli ryijynpohjakangasta, hassu virkkuukoukku/neula ja kangaskaitaleita. Olen opetellut virkkaamaan räsykorua, mutta olen kyllä aika onneton, en vain saa etsittyä kauniita värejä, vaikka joka paikka on kankaita ja räsyjä täynnä. Tässä minun harjoittelut, en ole edes tehnyt niitä valmiiksi asti, tiedä häntä jaksanko enää innostua lisää.

Aikamoista räsyilyä.....
Vinkin tuohon räsyjuttuun sain tietenkin täältä ja sitten erittäin hyvä video täällä. Täytyy kai mennä henkilökohtaiseen oppiin, että opin tekemään oikein kauniita kesäkoruja.

Olen myös ommellut nallea, mutta jotenkin takkuua senkin valmistaminen. Sain kuitenkin laitettua nivelet paikoilleen, korvat on kiinni nuppineuloilla, silmät vain 'tyrkätty', että nallukka näkee jotain ja kuonoa olen vain vähän parturoinut. Kikalta saa herkullisia mohairkarvoja ja myös muutakin nalletavaraa ja -tarviketta.
Nyt keskeneräinen nallukka ei ole mohairia, vaan ihan tavallista pehmeää karvaa.
Elämänsä alussa
Keskeneräinen kaiken sotkun keskellä ;)
Jäänpäs odottelemaan inspiraatiota, jospa se ilmestyisi tuon auringon mukana, joka yrittää paistaa pilvien takaa.

Jotain vanhaa taas lopuksi....
Pistelytyö, joka matkusti Ameriikkaan.
Nähdään taas....

2 kommenttia:

  1. Se on kyllä kumma juttu, jos tietsikka on pois käytöstä, ei tahdo tietää mitä tekis, on kuin kipeä kissa, vaikka ei se nyt sentään kunnossa ollessankaan ole ainut asia elämässä. ja minä kun aina luulin, ettei koskaan minulle konetta tulisi, Luulo vaan ei ollut tiedon väärti.

    VastaaPoista
  2. Suloinen tuo sydän noissa räsykoruissa!
    Minäkin luulin, että en tietsikkaa tarvitse muuhun kuin laskujen maksamiseen. Ja nyt bloggaan ihan sairaan vauhdilla joka päivä. Niin sitä vaan muuttaa mieltään. Ja kivaahan tämä onkin.

    VastaaPoista