lauantai 27. heinäkuuta 2013

Pöllönpoikanen

Mitä toiset edellä, niin minä perässä.....








Tuli aika soma, vai mitä? Tämän virkkasin villalangoista, mutta puuvillasta saattaisi tulla kans kiva.
Ohje on varmaankin kaikilla pöllöystävillä tiedossa, minä löysin sen täältä.

Aiemmin olen laittanut kuvia ruukkupajusta, mutta ei se ollut mielestäni niin hyvä kuin olisin halunnut. Nyt on tullut jo paljon keltaisia lehtiä....aivankuin olisi syksy käsillä. Oliskohan vika siinä, että paju haluaa kasvaa maassa eikä ruukussa? Luultavasti.


Keltaista väriä täynnä.
Kaverillani on muutama puutarhavattupuska, nyt on tullut isoja marjoja, eikä ole matoja, nam!




Mukavaa viikonloppua, minulla nukkuu vielä keskimmäinen mummotettava :)


Nähdään taas......


10 kommenttia:

  1. Ihana pöllö!
    Varmaan tuo paju pyytää maahan pääsyä.
    Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin ajattelin, että paju haluaa 'maahan takaisin'.

      Poista
  2. Näyttää että kaikki muut on pöllön jo tehneetkin, minä vaan en ole vielä aikaan saanut =) Soma on tämä sinunkin pöllösi ♥

    VastaaPoista
  3. Hieno pöllö Eeva! Ja oli oikein kiva nähdä piiiitkästä aikaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin olikin kiva nähdä, syksymmällä luultavasti uudelleen...

      Poista
  4. Pöllö on aivan ihastuttava. Vau, mitä vaapukoita. Hauskaa torstaita.

    VastaaPoista
  5. Ihana pollo ja herkullisen nakoisia vattuja, nami!

    VastaaPoista
  6. Söötti pikku pöllö! Ja tuo essurätti on myös tosi ihana.

    VastaaPoista